S_042020 S_042020 S_042020

Mladí ľudia sa v posteli venujú viac svojim mobilom ako partnerovi, Telekom sa to snaží zmeniť „inteligentnou bielizňou“

Tlačové správy
1

Telekom predstavil unikátny valentínsky darček. Sada inteligentnej spodnej bielizne má pomôcť opäť zblížiť páry, ktorých pozornosť sa až príliš zameriava na obrazovky smartfónov.

Sex? Nie, radšej smartfón

Výsledky prieskumu Deutsche Telekom v európskych krajinách (vrátane Nemecka, Maďarska, Rakúska, Rumunska a Holandska) ukazujú, že 36% ľudí vo veku 18 - 34 rokov má pocit, že ich partner trávi príliš veľa času s mobilným zariadením. Až 56% mladých ľudí tiež uviedlo, že si svoje mobilné zariadenia kontrolujú, aj keď sú v posteli so svojim partnerom. Až tretina (33%) opýtaných vo veku 18 - 34 rokov tvrdí, že technológie majú negatívny vplyv na ich intímne partnerské spolužitie.

Cieľom najnovšej kampane, ktorá prebieha vo všetkých krajinách v pôsobnosti skupiny Deutsche Telekom, je otvoriť spoločenskú diskusiu o vplyve mobilných zariadení na skutočné vzťahy medzi ľuďmi.

Pre páry Telekom vytvoril špeciálnu sadu „inteligentnej spodnej bielizne“, ktorá prináša netradičné technologické riešenie pre páry zaneprázdnené práve mobilnými technológiami.

Inteligentná bielizeň Love Magenta Connected Underwear umožňuje partnerom aktivovať si tzv. „LoveMode“, ktorý nabáda partnerov, aby sa venovali sebe navzájom a nie obrazovke smartfónu.

Vypredané do niekoľkých hodín

Keď sa na jeseň 2019 kampaň prvýkrát uviedla v Nemecku, tak sa imitovaná edícia inteligentnej bielizne Love Magenta vypredala už do niekoľkých hodín.

„Chceme touto cestou inšpirovať mladé páry, aby zvážili prístup k používaniu smartfónov,“ povedal Wolfgang Kampbartold, viceprezident pre komunikáciu na medzinárodných trhoch spoločnosti Deutsche Telekom. „Technológie majú moc uľahčiť vytváranie vzťahov medzi ľuďmi. Mobilné zariadenia nám umožňujú zostať navzájom prepojení kedykoľvek a kdekoľvek, no mobilné technológie sa často uvádzajú aj ako kľúčový faktor ovplyvňujúci naše vzťahy v skutočnom svete. Cieľom našej kampane je poskytnúť mladým párom užitočné tipy, ktoré im umožnia riešiť problém chýbajúcich intímnych okamžikov a podnietiť zmysluplnú diskusiu o tejto problematike. Vďaka inteligentnej spodnej bielizni Love Magenta to môžeme urobiť zábavným a provokujúcim spôsobom,“ uviedol Kampbartold.

„Väčšina z nás si neuvedomuje, že schopnosť vykonať zmenu máme v našich rukách. Potrebujeme sa naučiť si viac uvedomovať spôsob, akým technológie používame, aby mohli pracovať pre nás a nie proti nám,“ radí párom, ako zlepšiť partnerské spolužitie, medzinárodný odborník na vzťahy Eric Hegmann. „Môže to byť rovnako jednoduché, ako si uvedomiť dôležitosť každodenných intímnych okamihov a pracovať so zariadeniami tak, aby partnerský vzťah nenarúšali. Prostredníctvom tejto iniciatívy sa Telekom snaží podporiť páry v tom, aby viac uvažovali o tom, akým spôsobom využívajú digitálne technológie.“

O inteligentnej bielizni

Sada inteligentnej bielizne obsahuje dámske nohavičky a pánske boxerky (je možné si nakombinovať akýkoľvek štýl a veľkosť), dva kusy Bluetooth čipov LoveChips a návod na použitie. LoveChip sa pripája k mobilnej aplikácii Connected Underwear, ktorá je bezplatne dostupná v obchodoch App StoreGoogle Play.

Telekom

Všetky autorove články
smartfon Telekom bielizen inteligentna

1 komentár

Tak toto ma dostalo reakcia na: Mladí ľudia sa v posteli venujú viac svojim mobilom ako partnerovi, Telekom sa to snaží zmeniť „inteligentnou bielizňou“

12.2.2020 22:02
Ja ked som mal 20 rokov a moji kamosi, tak sme prasili kazdu noc. A boli obdobia ked sme naraz ,,chodili" aj s tromi babami naraz.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať