Vzdelávacia platforma Butterfly Effect po druhýkrát predstavuje absolventov

Tlačové správy
0

Spoločnú iniciatívu s cieľom vzdelávať mladých ľudí ako uspieť na globálnom trhu predstavili v septembri roku 2017 nezisková organizácia LEAF, coworking HubHub a spoločnosti Pixel Federation a Sygic. V júni minulého roka program predstavil prvých 21 absolventov, z ktorých sa väčšina od ukončenia programu kariérne posunula.

Butterfly Effect odštartoval svoj druhý ročník v septembri minulého roka s 10 účastníkmi. Tí si v GamesLabe prešli celý proces tvorby mobilných hier od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Počas polročného programu tímy absolvovali prednášky a workshopy s množstvom špecialistov z digitálnych firiem či s mentormi z herného štúdia Pixel Federation.

“Od malička som chcel robiť hry. Podobný projekt som zažil predtým, no Butterfly Effect bolo niečo omnoho intenzívnejšie. Spočiatku som sa obával časovej náročnosti, ale stálo to za to. V tíme sme mali skvelú chémiu a fungovali sme tak v štúdiu, ako aj mimo neho. Hru sme dokončili podľa našich schopností a okrem toho, že sme sa naučili chybiť, odnášame si balík skúseností a ľudskosti.” hovorí Martin, Game Designer v tíme Mouthfull.

Jednotlivým účastníkom pomáhali v sebarozvoji aj skúsení kouči z ICF. Z druhého ročníka vzišli 2 unikátne produkty, ktoré boli vydané v obchodoch s aplikáciami Google Play.

Hra, ktorá zábavne učí ako sa správne starať o svoj chrup

Mobilná hra Brushers bola vytvorená v spolupráci so spoločnosťou Curaprox, ktorá sa rozhodla podporiť program prostredníctvom zadania a štipendií pre jeden tím. Samotná hra je zasadená do prostredia továrne na čistenie zubov, ktorú máme všetci v ústach. Úlohou hráča je vyčistiť čo najviac medzizubných priestorov a za to získať kartičky s unikátnymi charaktermi medzizubných špín. K dispozícii je ultimátna zbraň – „medzizubka“. Hra má priblížiť tínedžerom zábavnou formou dôležité medzizubné priestory, na ktoré mnohí zabúdajú.

Návyková hra s kúpeľňovými kačkami

Zig Zag Duck je zábavná 3D arkáda určená pre mobilné zariadenia s postavou gumenej kačičky v hlavnej úlohe. Hráč ovláda smer pohybu hlavného charakteru ťuknutím na obrazovku. Kačička postupom času zrýchľuje a hra sa stáva náročnejšou. Cieľom hry je doplávať s gumenou kačičkou čo najďalej, vyzbierať plážové lopty a vyhnúť sa prekážkam.

Od februára štartujú 4 nové tímy

Do tretieho kola programu bolo vybraných 26 účastníkov, ktorí absolvujú program v priestoroch coworkingu HubHub v Twin City C. V Appslabe budú pôsobiť tri tímy, ktoré budú vytvárať aplikácie riešiace zaujímavé výzvy ako smart transport, zdieľanie automobilov či employees engagement. Možné príležitosti im pomôžu identifikovať skúsení mentori z firiem ako Jaguar Land Rover, HB Reavis či Sygic. V GamesLabe bude pôsobiť jeden tím pracujúci na hypercasuall hre.

„Aj vďaka tomu, že ďalšie kolo programu štartuje v priestoroch nášho HubHub-u máme väčšiu šancu prepojiť vzdelávanie s reálnym biznisom. To bol od začiatku jeden z hlavných cieľov Butterfly Effect programu. Po prvom roku fungovania a dvoch úspešných kolách máme skvelé výsledky a dobrú spätnú väzbu nielen od študentov, ale aj od samotných mentorov a partnerských projektov, ktoré sa do programu zapojili.“ povedal Peter Čerešník, člen predstavenstva spoločnosti HB Reavis.

Butterfly Effect

Všetky autorove články
vzdelavanie platfoma aplikácia hra

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať