Image
29.11.2019 0 Comments

Uber zverejnil nové pravidlá pre vodičov i cestujúcich

Uber v týchto dňoch aktualizoval zásady správania používateľov aplikácie, ktoré by mali dodržiavať všetky zúčastnené strany - či už ide o vodičov, cestujúcich, objednávateľov jedla či kuriérov Uber Eats. Chce tak prispieť k tomu, aby sa všetci počas používania Uberu cítili bezpečne, boli rešpektovaní a mali čo najpozitívnejší zážitok.

Prioritou Uberu je sprostredkovať bezpečnú skúsenosť pre všetkých používateľov aplikácie a podporovať vzájomný rešpekt a úctu v rámci celej komunity tak, aby každá skúsenosť s Uberom bola pozitívna pre obe strany. 

Hodnotenie, ku ktorému aplikácia obe strany po ukončení jazdy vyzýva, je pre Uber dôležité, pretože signalizuje, či bola jazda príjemná a či sa k sebe všetci správali s rešpektom a na takej úrovni, aká sa v komunite používateľov očakáva. 

Cestujúci hodnotia vodičov a to na základe rôznych faktorov - napríklad či im bola poskytnutá potrebná pomoc a či sa cítili komfortne. Hodnotenie je však vždy vzájomné. Rovnako aj vodiči po každej jazde hodnotia cestujúcich. Na ich hodnotenie má vplyv napríklad to, ako sa k vodičovi a jeho vozidlu správali, či ho nenútili, aby porušil rýchlostné obmedzenia a či k nemu cestujúci neboli hrubí a nepríjemní. Cestujúci, ktorí sa nevedia správať totiž nie sú v komunite Uberu vítaní.

“V Uberi robíme správnu vec - naša nová politika je o spravodlivosti a je zlou správou pre zlé správanie, no dobrou správou pre našu komunitu. Každý si môže užiť päťhviezdičkovú jazdu, pokiaľ bude rešpektovať vzájomné rozdiely a bude sa k svojim spoločníkom na cestách správať tak, ako by si prial, aby sa oni správali k nemu,” znie stanovisko spoločnosti.  

Pre vodičov Uberu sú práve rešpekt a úcta najdôležitejšie a hoci drvivá väčšina interakcií s cestujúcimi je bezproblémová, vždy sa nájde pár jednotlivcov, ktorí vodičovi dokážu pokaziť deň. Preto Uber v súvislosti so spustením nových pravidiel zavádza nový systém hodnotenia kvality vodiča. Ten do praxe zavádza štandardy správania, ktoré Uber očakáva od všetkých, ktorí aplikáciu využívajú - cestujúcich i vodičov.

Keď Uber zaznamená, že niektorí cestujúci neustále získavajú zlé hodnotenie a slabú spätnú väzbu, upozorní ich a poskytne im odporúčania, ako to môžu zmeniť. Ak bude negatívna spätná väzba pretrvávať aj napriek upozorneniam, ďalším krokom bude dočasné pozastavenie účtu na jeden týždeň. Pokiaľ stále nedôjde k zlepšeniu, môže cestujúci čeliť úplnej deaktivácii. Pri vodičoch už tento systém edukácie prebieha.

Autor: Uber

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Samsung spúšťa predaj skladacieho smartfónu Galaxy Z Flip na slovenskom trhu

21.02.2020 14:27

Spoločnosť Samsung spúšťa od dnes 21. februára 2020 predaj najnovšieho skladacieho smartfónu Galaxy Z Flip na slovenskom trhu. Samsung Galaxy Z Flip je k dispozícii v dvoch farebných verziách (čiernej ...

Tlačové správy

Začať šetriť peniaze a planétu môžeme aj maličkosťami

21.02.2020 14:25

Menej jazdiť autom, obmedziť spotrebu energie a vody, minimalizovať používanie plastov a papiera. To je len niekoľko spôsobov, ako možno ušetriť nielen svoje financie ale aj životné prostredie. 365.ba ...

Tlačové správy

LENOVO DOSAHUJE V TREŤOM KVARTÁLI REKORDNÚ HODNOTU V RÁMCI VÝKONU SO VŠETKÝMI TRŽBAMI A ZISKOM PRED ZDANENÍM

21.02.2020 14:15

Skupina Lenovo oznámila, že tržby Skupiny v treťom štvrťroku dosiahli rekordnú výšku 14,1 miliárd dolárov, čo znamená desiaty po sebe idúci medziročný rast. Príjem pred zdanením vzrástol o 11% v porov ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

itSMF 2020

Najnovšie videá