Samsung s ohľadom na súčasnú pandémiu predlžuje záručnú dobu až o štyri mesiace, servisy fungujú v upravenom režime

Tlačové správy
0

Spoločnosť Samsung ponúka svojim zákazníkom kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom (COVID-19) automatické predĺženie záruky až o 4 mesiace. Servisné strediská Samsungu naďalej fungujú v upravenom režime. Značkové predajne Samsung sú zatvorené, na oficiálnom e-shope Samsung.sk však môžu zákazníci nakupovať bez obmedzenia a s dopravou zdarma.

Koncovým zákazníkom[1], ktorí si nemôžu uplatniť reklamáciu svojho zariadenia Samsung v rámci záručnej doby kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom COVID-19, a ktorým vypršala alebo vyprší záruka na zariadenie v období od 15. marca do 15. júna, ponúka Samsung automatické predĺženie záruky do 15. júla. Ponuka platí na všetky produkty Samsung zakúpené v Slovenskej republike.

„V tejto náročnej dobe sme presvedčení, že je dôležité držať spolu, aj keď musíme zostať oddelení. Predĺžením záručnej doby až o 4 mesiace chceme chrániť zdravie našich zákazníkov a našich servisných technikov a umožniť im v kľude vybaviť prípadnú reklamáciu,“ hovorí Jan Procházka, riaditeľ zákazníckych služieb spoločnosti Samsung a dodáva: „V súlade s nariadením vlády sme museli uzavrieť značkové predajne, servisy však stále fungujú - hoci pochopiteľne v upravenom režime. Prosíme však našich zákazníkov, aby pred návštevou servisného strediska najskôr kontaktovali bezplatnú zákaznícku linku.“

Oficiálny eshop Samsung.sk funguje bez obmedzenia, nie je dostupná len platba na dobierku a zásielky sa posielajú iba na území Slovenskej republiky, a to zadarmo na všetok tovar a všetky druhy dopravy.

Postup pri reklamácii zariadenia

Spotrebiteľ môže reklamáciu riešiť s predajcom, alebo sa obrátiť priamo na autorizované servisné strediská Samsung. Pokiaľ zvolia riešenie cez servisné stredisko, odporúčame nasledujúci postup:

  1. V prvom rade môže spotrebiteľ telefonicky kontaktovať zákaznícku linku, ktorá je naďalej dostupná nonstop. Na slovenské bezplatné číslo 0800 726 786 môže zatelefonovať alebo poslať správu cez WhatsApp. Na linke sa mu vyškolení operátori pokúsia pomôcť a poradiť na diaľku.
  2. V prípade, že je to nutné, je možné pokazený prístroj fyzicky opraviť. V takomto prípade môže zákazník buď zaslať svoje zariadenie poštou, či niektorou inou zásielkovou službou, čo sa v dnešnej dobe odporúča.
  3. Spotrebiteľ môže tiež osobne navštíviť vybrané servisné strediská Samsung, ktoré zostali otvorené a sú dostupné na stránke zákazníckej podpory.

Predtým, než zákazník osobne navštívi servisné stredisko, mal by najskôr zavolať na vyššie uvedenú bezplatnú infolinku, kde mu operátori oznámia aktuálne informácie o otváracej dobe a bezpečnostných opatreniach.

Samsung

Všetky autorove články
Samsung zaruka servis zakaznik

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať