Image
1.1.2020 0 Comments

Telekom: Prevádzka počas Silvestra a prvých hodín roka 2020

HOVORY
Silvester býva spomedzi celej prevádzky náročný pri hovoroch, pričom zákazníci Telekomu uskutočnili 8 662 539 hovorov (medziročný rast je presne 10%), z toho 4 124 673 odchádzajúcich hovorov (medziročne stúpli o 2,5%) a 4 537 776 hovorov (medziročne o 18% viac). Po minulé roky bola najvyťaženejšia hodina medzi 10. a 11. hodinou, ale tento rok sa presunula na tradične očakávaný čas medzi 23. hodinou a polnocou.

SMS
Silvester nezažíva nápor správ Štedrý deň, napriek tomu dosahuje vyššie hodnoty ako počas priemerného dňa. Zákazníci Telekomu poslali počas 31. decembra 3 122 060 SMS. V porovnaní so štandardným dňom ide o viac ako polovicu. Najviac SMS správ sa podobne ako vlani poslalo medzi 19. a 20. hodinou, a to 234 569.

DÁTA
Dátová prevádzka na Silvestra býva vyššia ako na Štedrý deň, ale pri porovnaní s inými dňami nejde opäť o žiadny rekordný deň. V medziročnom porovnaní možno konštatovať zhruba dvojnásobný rast prevádzky, a to na 136 TB za 24 hodín posledného dna roka 2019. Najvyťaženejšia hodina pre dátovanie bola medzi 21. a 22. hodinou.

Podobne ako po minulé roky, veľký nápor prišiel po polnoci. Počas prvých dvoch hodín uskutočnili zákazníci viac ako milión hovorov a poslali takmer 650 tisíc SMS.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Štúdia zameraná na hodnotenie dodávateľov bezpečnostných riešení a služieb pre tlač označila HP za lídra trhu

14.02.2020 10:10

  Spoločnosť HP Inc. bola v hodnotení MarketScape ("Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 Vendor Assessment") renomovanej spoločnosti IDC označená za lídra trhu v oblasti bezpe ...

Tlačové správy

Sú počítačové hry budúcnosťou mladých ľudí?

14.02.2020 09:09

Gaming ako voľnočasová aktivita je výsledkom vývoja spoločnosti a technológií. Podobne ako šach, aj počítačové hry vedia rozvíjať schopnosti človeka. Popularita hrania počítačových hier rastie, v po ...

Tlačové správy

Orangeu sa v roku 2019 podaril obrat v strategických oblastiach: zaznamenal nárast v oblasti fixných aj konvergentných služieb

14.02.2020 09:00

K 31. decembru 2019 evidoval Orange 200 tisíc zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE, čo predstavuje 7-percentný medziročný nárast. Rástol aj počet zákazníkov ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

itSMF 2020

Najnovšie videá